رویدادها آرشیو خبر ها
تولدت مبارک جواهر

تولدت مبارک جواهر

دیبالا متولد 15 نوامبر 1993 در شهر کوردوبا است. استعدادهای بی نظیر دیبالا و توانایی بالا در امر گلزنی در باشگاه محلی شهر خود منجر شد تا باشگاه پالرمو او را در سال 2012 به تیم خود منتقل کند.

 

فصل 2015‐2014 دیبالا برای روسانرو درخشان ظاهر شد و توانست علاوه بر به ثمر رساندن 13 گل، 10 پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کند که شامل گل خاطره‌انگیز او با پشت پا در مقابل تورینو حریف همشهری یوونتوس در ماه دسامبر بود.

 

این مهاجم بااستعداد چپ پا، توانایی های خود را در این باشگاه سیسیلی در خط حمله به نمایش گذاشت و دنباله رو مهاجمان بزرگ آرژانتینی مانند سرخیو آگوئرو و کارلوس توز تبدیل شد که می تواند از توپ های مرده فرصت های بی نظیری را بر روی دروازه حریفان ایجاد کند.

 

دوران سیاه و سفید او با بازی سوپرکاپ مقابل لاتزیو در شانگهای چین آغاز شد که توانست با ورود خود به میدان گل دوم بیانکونری را به ثمر برساند و بانوی پیر با فتح عنوان سوپرکاپ فصل خود را آغاز کند.

 

در عرصه ی ملی، دیبالا که می‌توانست در تیم های ملی ایتالیا و لهستان را نیز بازی کند، در نهایت بیان کرد که رویای بازی کردن در تیم ملی آرژانتین است. او در 22 سپتامبر 2015 توسط جراردو مارتینو به تیم ملی بزرگسالان آرژانتین دعوت شد، اما اولین حضورش در میدان در 13 اکتبر 2015 در بازی با پاراگوئه در مقدماتی جام جهانی 2018 اتفاق افتاد که به عنوان بازیکن تعویضی به جای کارلوس توز وارد میدان شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: